POPULER YAYINLAR

5 Ağustos 2013 Pazartesi

2013 Gelin Makyajları

       Malumunuz yaz mevsimi düğün mevsimidir. İlla ki, etrafınızda evlenecek birileri bulunur. Biz bekarlar da, onlar adına sevinir kendi adımıza da bir şeyler yaparız artık herhalde bilmiyorum:) Ne zamandır gelin adaylarına yönelik postlar oluşturmak istiyordum ki, kısmet bu güneymiş. Gelin olmak kolay zanaat değildir. Gecenin en bi güzeli, en bi prensesi, en bi kuğusu... en en en en... olmak istenir de o enler bitmez:) Gelinler her zaman haklıdır, onlara dil uzatılmaz:) Bunun için günler öncesinden başlayan hazırlıkların ardı arkası gelmez. Bugün de gelin dosyamızın en can alıcı konularından biriyle başlıyorum. Tabi ki; makyaj.



       Benim için gelin makyajının en güzeli en sade olanıdır. Aslında hiç makyaj yapılmamış gibi duran, ama yüzdeki kusurları gizleyip güzellikleri de flaşlayan bir makyajdan bahsediyorum elbette. En güzel olmak en çok makyaj yapmak anlamına gelmiyor, bunu öğrendiğimiz sürece hepimiz daha güzel olacağız inanıyorum:) Aşağıdaki görsellere bakıp da iç geçirmemek elde mi bilmiyorum ama, gelin adayları ilham alsın bekarlar da geleceğe dair planlar yapsın:)


















Görsel:pinterest




Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 MODA DÜKKAN
Design by MODADUKKAN | MODA
    Twitter Facebook Google Plus Vimeo Flickr YouTube