POPULER YAYINLAR

23 Eylül 2012 Pazar

pazar sendromu

   Bugün nedense saatlerce uyuyasım var hiç kalkmadan uyumak uyumak uyumak...depresyon belirtisi derler ama alakası yok sadece bugün biraz garfield olmak istedim hepsi bu,sabah uyanıp kahvaltı faslı bittikten sonra bir mıyışıklık hali oldu hala devam ediyorr :)) nedense bugün yatıp kitap okumak film izlemek istiyorum halbuki ev yerleştiriyoruz yeni eve geçtik iş çok ama bende o işi yapacak enerji yok :))) uyuyan güzele çok mu inandım acaba bugün :)
   Bugün benim gibi olanlar vardır mutlaka kii bu arada yarın okulun başlaması yüzündende olabilir bu durumum tabi yarın okullu oluyorum kaldığım yerden devam. Bölüm konusundada bilgilendirmede yapacağım size yakın zamanlarda.
O halde bitsin bu bitkinlik enerjim geri gelsiiin evrene olumlu mesaj veriyorum hatta sesleniyorum adeta :)))) 
                                                                                                          Herşey güzel olsuun 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 MODA DÜKKAN
Design by MODADUKKAN | MODA
    Twitter Facebook Google Plus Vimeo Flickr YouTube