POPULER YAYINLAR

20 Ağustos 2013 Salı

Ünlülerin Saç Trendi | Pixie

        Celebritylerimizin son zamanlardaki tutkusu, pixie model saçlar oldukça gündemde. Özellikle Beyonce' nin geçtiğimiz hafta tüm dünyayı şaşırtarak saçlarını kısacık kestirmesi kısa saçı iyice gündeme getirdi. Bana kalırsa Beyonce' ye upuzun sarı saçları çok yakışıyordu. Zaten sonrasında saçlarını yine bir değişikli yaparak karşımıza çıktı malumunuz. Ünlüler dünyasında kısa saç kullanan bazı isimler var ki, artık iimza haline dönüştürmüşler. Bunun dışında rol için saçlarını kestirenlerin sayısı da bir hayli fazla. Ben uzun saçlı olmama karşın tüm lise hayatı erkek saçı gibi geçmiş bir kızım. Bu yüzden şimdilerde uzun saçlarıma pek fazla kıyamıyorum sanırım, kısa saç aslında uzun saçtan çok daha zor bakımı olan bir model. Çünkü uzamaya başladığı zaman hiçbir şeye benzemez ve eğer kendinize bakmazsanız oğlan çocuğu gibi ortalarda dolaşabilirsiniz. Ben aslında kısa saçı yüzü çok güzel ve yumuşak hatlı kadınlara yakıştırıyorum. Yani kısa saçla güzel görünebilmek için, bana kalırsa baby face olmak gerekiyor. Aksi takdirde çok başarılı sonuçlarla karşılaşamayabilirsiniz.


        Bizim ünlülerimizden Bade İşçil de son zamanlarda kısa saçlarıyla gündeme gelenlerden. Ben ona en son saç boyunu çok yakıştırıyordum, malesef bu hali benden geçer not alamadı. Bakalım Hollywood ünlülerinden kısa saç en çok kime yakışmış?












 Görsel.pinterest




Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 MODA DÜKKAN
Design by MODADUKKAN | MODA
    Twitter Facebook Google Plus Vimeo Flickr YouTube