POPULER YAYINLAR

24 Haziran 2013 Pazartesi

2013 Yaz Sezonu Zara Sandalet Modelleri

      Bu yaz sıcaklarında ayaklarımızın tahammül edebildiği tek ayakkabılar sandaletler oluyor sanırım. En azından benim için terlik ve sandalet dışında ayakkabı giymek mümkün olmuyor. Söz konusu sıcaklar olunca önce rahatlık diyorum her zaman:) Zara da birbirinden güzel sandaletlerle hem rahat hem de şık olmamızı sağlamak istemiş. Farklı renk ve modellerdeki bu sandaletler her gidişte benim kalbimi fazlasıyla çalıyorlar. Hangisini alacağım konusunda karasız kalıyorum. Sizler de bu güzellere bir göz atmak istemez misiniz?



    Bu sezonun modası gladyatörler ve parmak arası sandaletler koleksiyonun en gözde modellerinden. Özellikle parmak arası olanları oldukça şık görünüyor.





































Görsel: zara.com

Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 MODA DÜKKAN
Design by MODADUKKAN | MODA
    Twitter Facebook Google Plus Vimeo Flickr YouTube