POPULER YAYINLAR

25 Haziran 2013 Salı

Jean Şortlar Nasıl Giyilir ?

   Yazın hem rahat hem de cool görünen daha başka bir parça var mıdır benim şu anda aklıma gelmiyor. Ancak, benim favorim yaz aylarında hem kurtarıcı hem de şık ve trendi hiçbir zaman geçmeyen kimliği ile jean şortlar oluyor. Bugün de jean şortun hem rahatlığından hem de şıklığından nasiplenmişken, bu postu da hazırlamak istedim. Aslında jean şortlarla ilgili yazacak ve konuşacak çok şey var ancak ben bugün sokak modasından yola çıkarak bu şortları nasıl giyeriz onu inceleyeceğim.



    Yaz sıcaklarında sizi bilmem ama ben sıcak tutmayacak ne varsa, onu giymeye çalışıyorum genelde. Dolayısıyla look' larımın başrolünde de jean şortlar yer alıyor. Onlar hem cool, hem rahat, hem trend hem d çok şıklar. Eğer sıradan bir gün geçireceksiniz; basic tişörtler ve parmak arası terlik veya sandaletlerle, şık bir gün geçirecekseniz de bu yılın modası bilekten bağlamalı ayakkabılar ve crop toplarla hem kolay hem de trendy bir görünüm elde edebilirsiniz.



    Sokak modasında da çok sık kullanılan jean şortların kombininde sınır tanınmıyor. Hemen her yere giderken farklı kombinlerle giyebileceğiniz bu güzelleri sokak modası nasıl giymiş biraz ilham alalım istiyorum.







 
































 Görsel:pinterest

    Gördüğünüz gibi jean şortlarla şık olmak oldukça kolay. Eminim jean pantolonlar gibi, hepimizin dolabında en az bir jean şort olduğu halde hep daha fazlasını almak istiyoruz. Yaz sezonunda markaların koleksiyonlarında en çok yer aldığı bu güzellere hemen her yerde ulaşmanız mümkün. Özellikle bu yıl destroyed olanları tercih ediliyor. 


Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 MODA DÜKKAN
Design by MODADUKKAN | MODA
    Twitter Facebook Google Plus Vimeo Flickr YouTube