POPULER YAYINLAR

19 Haziran 2013 Çarşamba

Mango Yarın İndirime Giriyor !

    Herkese Merhaba! Bugün size çok keyifli bir haber veriyorum. Malum yaz aylarının gelmesiyle birlikte indirim sezonu da açıldı. İlk indirim haberi de hepimizin çok sevdiği dünyaca ünlü hazır giyim markası Mango' dan geliyor. Mango yarın yani 20 Haziran 2013 tarihinde indirime giriyor! Bence hepinizin en azından aklında kalan birkaç parça ürün vardır. Şimdiden mağazaya gidip, ne var ne yok göz atmakta fayda var diyorum. Yok ben bu sıcaklarda çıkamam ne işim var diyorsanız, buradan tüm Mango ürünlerine göz atabilirsiniz. Darısı İnditex grubunun başına diyorum !

Görsel: shop.mango.com


Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 MODA DÜKKAN
Design by MODADUKKAN | MODA
    Twitter Facebook Google Plus Vimeo Flickr YouTube