POPULER YAYINLAR

23 Ocak 2013 Çarşamba

2013 İlkbahar Paris Haute Couture Sokak Stilleri

   Paris'te 2013 İlkbahar Haute Couture defileleri tüm hızla devam ediyor. Defileleri izlemeye gelen moda severler ise stillerini konuşturuyorlar. Soğuk havaya ve kara inat stilettolardan ve kısa elbiselerden vazgeçmeyenlerin sayısı ise bir hayli fazla. Tabi şık olmak emek ister, fedakarlık ister:) Ben de Paris'in dikkat çeken sokak stillerinden bir kolaj oluşturdum. Bakalım bu stiller size ilham verecek mi?:)








    Ben kara uyum sağlayan bembeyaz kombinleri kesinlikle çok beğendim.Kar yağınca eve kapanan bir millet olduğumuzdan mı, kar görmeyen bir İzmir'li olmamdan mı kaynaklanıyor bilemedim ama soğuk havaya inat çorapsız çıkan hanımların cesaretini de tebrik etmek istemek istiyorum:) Siz ne dersiniz? Şık olmak adına böyle cesur kombinleri tercih eder misiniz?:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 MODA DÜKKAN
Design by MODADUKKAN | MODA
    Twitter Facebook Google Plus Vimeo Flickr YouTube