POPULER YAYINLAR

22 Ocak 2013 Salı

Dama Deseni Giyen Ünlüler

    Ünlüler Louis Vuitton' ın 2013 Bahar/Yaz koleksiyonundaki dama desenlerini çok sevdi. İlk olarak Kristen Stewart'ın Twilight galasında giydiği Louis Vuitton tulumla başlayan bu trend giderek yükseliyor. Görünen o ki, bu yaz dama desenlerini epey göreceğiz. Dama deseni kendi başına yeterince göze çarptığı için diğer parçaları sade tutmak gerekiyor. Bakalım ünlüler bu deseni nasıl giymiş.


Lady Mary Charteris, dama desenini deriyle kombinlemiş. Çantasının ve mor ayakkabılarının kesinlikle bu kombine ait olmadığını düşünüyorum. Jessica Alba kalem uzun kollu elbisesini risk almadan klasik bir stiletto ve çantayla tamamlamış. Saçı ve makyajı da kombine uyum sağlayacak sadelikte.  Berenico Bejo da elbisesini kırmızı sivri burun ayakkabılarla tamamlamayı tercih etmiş.


Kirsten Dunst, uzun kollu elbisesini kendi renkleriyle uyumlu bej çanta ve kahve stilettoyla match etmiş.  Elletra Weidemann ise uzun tulumunu bronz stilettolarla ve nude renkte ceket ve clutchla tamamlamış. Hailee Steinfeld de tulumunu bilekten bağlı multicolour ayakkabı ve kırmızı çantayla eşleştirmiş. Saçları ise oldukça özensiz görünüyor:)


Bu akımın öncülerinden Kristen Stewart da, bilekten ayakkabılarıyla ve hap kadar çantasıyla diğer detayları minimalize etmeye çalışmış. Bana kalırsa daha sade bir ayakkabı tercih etseydi daha iyi olurdu:) Saçı, elbisesinin boyu ve diğer parçalarıyla Kerry Washington da 60'lara göz kırpmış.


Ben  dama desenlerini daha önce hiç kullanmadım ama görünen o ki, bu yaz hayatımıza girecek gibi görünüyor. Bu kombinlerin içinde sanırım ben en çok Jessica Alba'nınkini beğendim. :)  Peki sizce en başarılı kombin hangisi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 MODA DÜKKAN
Design by MODADUKKAN | MODA
    Twitter Facebook Google Plus Vimeo Flickr YouTube